miercuri, 6 aprilie 2011

STOLURI DE PASARI SI BANCURI DE PESTI DIN CELE "4 COLTURI ALE PAMANTULUI"

SEMNE APOCALIPTICE
Daca pasarile au stoluri, pestii au bancuri, oile au turme, lupii au haite, furnicile au musuroi, oamenii au grupuri, mase, neamuri, popoare dar si mai trist: retele tehnologice supersofisticate de comunicatii, informatii si energie.

DEREGLARI GEOMAGNETICE + DEREGLARI CLIMATICE = DEZORIENTAREA MIGRARII STOLURILOR DE PASARI SI A BANCURILOR DE PESTI + DEZORIENTAREA COEZIUNII DE GRUP A OMENIRII

Comportamentul (etologia pentru animale si psihologia pentru oameni) de grup este diferit de comportamentul de individ. Astfel, realizand in urma cu ceva timp ca SITUATIA A SCAPAT DE SUB CONTROL UMAN la nivel planetar, atat economic, politic, social cat si fizic-natural climateric si magnetic am concluzionat ca :
Dupa pasari si pesti morti urmeaza ......... oamenii.
Apocalipsa 7:1 După aceea am văzut patru îngeri, care stăteau în picioare în cele patru colţuri ale pământului. Ei ţineau cele patru vânturi ale pământului, ca să nu sufle vânt pe pământ, nici pe mare, nici peste vreun copac. (Dan 7.2; Apoc 9.4; )
Apocalipsa 7:2 Şi am văzut un alt înger, care se suia dinspre răsăritul soarelui, şi care avea pecetea Dumnezeului celui viu. El a strigat cu glas tare la cei patru îngeri, cărora le fusese dat să vatăme pământul şi marea,
Apocalipsa 7:3 zicând: "Nu vătămaţi pământul, nici marea, nici copacii, până nu vom pune pecetea pe fruntea slujitorilor Dumnezeului nostru!"

Si apoi oamenii:
Ieremia 25:33 Cei pe care-i va ucide Domnul in ziua aceea vor fi intinsi de la un capat al pamantului pana la celalalt; nu vor fi nici jeliti, nici adunati, nici ingropati, ci vor fi un gunoi de pamant. (Isa 66.16;Ier 16.4-6;Ps 79.3;Ier 8.2;Apoc 11.9; )
Ieremia 27:5 ,Eu am facut pamantul, pe oameni, si dobitoacele care sunt pe pamant, cu puterea Mea cea mare si cu bratul Meu intins, si dau pamantul cui Imi place. (Ps 115.15;Ps 146.6;Isa 45.12;Ps 115.16;Dan 4.17-32; )
Apocalipsa18. Neamurile se mâniaseră, dar a venit mânia Ta; a venit vremea să judeci pe cei morţi, să răsplăteşti pe robii Tăi prooroci, pe sfinţi şi pe cei ce se tem de Numele Tău, mici şi mari, şi să prăpădeşti pe cei ce prăpădesc pământul!”

La acest articol nu postati comentarii (comentati in gand)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu