miercuri, 30 noiembrie 2011

ROMANIA, E ZIUA TA - LA MULTI ANI! DOMNUL SA-I BINECUVANTEZE PE ROMANI!

Asteptam ziua cand noi, romanii sa nu mai cantam DESTEAPTA-TE ROMANE. ACESTA E ADEVARUL, HAI SA-L JUDECAM. CE-AR FI SA NE DESTEPTAM SI SA CANTAM "NE-AM DESTEPTAT, ROMANI" . OARE CAT VOM MAI CANTA ACESTE VERSURI??? OARE CAT NE MAI TREBUIE SA NE DESTEPTAM??? HAI SA NE BEM "CAFEAUA CREDINTEI" SI SA ZICEM CA NE-AM DESTEPTAT!!! CREDETI IN DUMNEZEU, FACETI CUM SPUNE DOMNUL SI VETI VEDEA CA NOI, ROMANII, NE DESTEPTAM, HAI SA IUBIM ROMANIA, SPUN EU DIN ARDEAL, INCA MAI SPUN, INCA MAI CRED CA ARDEALUL ESTE LOCOMOTIVA NATIUNII, HAI SA NE FIE BINE TUTUROR, ROMANI, RROMI, MAGHIARI, GERMANI !!! HAI SA TRAIM CA FRATI IN DOMNUL SI NE VA FI BINE.
NU VA INTREBATI CE VA OFERA TARA, INTREBATI-VA CE OFERITI VOI TARII !!!

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Emanuel,dumneavoastra spuneti ca sa ne trezim si sa facem ceva pentru tara,fara sa ne intrebam ce face ea pentru noi.
    Foarte bine asa.
    Dar va intreb si eu pe Dv.:ce anume ma lasa tara sa fac pentru ea???!!
    Cam ce as putea sa fac eu.un somer cu 500 lei jomaj pe luna,in aceasta tara pe care nu o mai consider ca ar fi si a mea.
    Aici unde s-au inmultit golanii de strada,derbedeii,HOTII,si RROMII care trag legea in folosul lor.
    Dv.de pilda,ce faceti pentru tara,fara sa va intrbati ce va da ea,ca sa pot face si eu,ca nici spranta de indreptare nu mai vad.
    cum credeti ca mai pot fi reeducati tinerii acestia,cum credeti ca mai poti satura pe FLAMANZII aia de la parlament,sau cum vreti sa le scoateti la rromi,din cap,toate relele pe care le fac,si multe altele,cum vreti sa le rezolvati,sunteti cumva neam cu DUMNEZEU,sa aveti vreo putere ceva,ca sa schimbati mentalitate si modul de gandire a unei natii de prosti si de hoti si de derbedei care ies acum de pe bancile scolilor.
    Si cate ar mai fi de spus.....!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Huuj08, tocmai am citit ce-ai scris, dar sa stii ca Emanuel are dreptate. Modul in care ai abordat problema este din start o negare: am 500 lei somaj.... ai spus. Nu ai, ... ci statul te intretine. Nu stiu ce ar face Emanuel dar eu in aceasta situatie m-as muta la tara. As incerca sa fiu independent de ceea ce imi ofera statul (termoficare, canalizare, retea de apa, caldura, telefon, internet stc) As creste porci, gaini, vaci, oi, as cultiva ceva depinde cat pamant am, iar cu meseria pe care o am (ca doar nu degeaba am ajuns somer) as incerca sa fiu de folos altor oameni, acestia rasplatindu-ma in bani sau produse. As trai mai aproape de Dumnezeu...si fara sa ma plang...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar tu ai pus in calcul si situatia ca na am de unde sa iau pamantul laudat de tine,eu sunt din Galati,si nici rude nu am la tara,deci ce sa facsi cam cati porci si unde vrei sa-i cresc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si nu statul ma'ntretine,ci aceia sunt banii mei pe care i-am depus de-o gamada de ani la fondul de somaj,din salariul meu proprietate personala...:)

      Ștergere
    2. As vinde tot ce am in Galati si m-as muta la tara, acolo as fi independent si nu as mai depinde de statul acesta anticrist

      Ștergere