sâmbătă, 12 februarie 2011

ALO ? AICI BIBLIA !

           Cum ar fi daca am trata Biblia ca pe telefonul mobil? Oare am purta-o cu noi mereu, in posete sau in buzunare? Oare ne-am intoarce acasa dupa ea daca am uitat-o? Am umbla prin ea de cateva ori pe zi? Am folosi-o ca sa primim mesaje de la Dumnezeu Tatal sau Isus Fiul? Am trata-o ca si cum nu am putea trai fara ea? Am inchide-o complet la scoala sau la examene? Oare am darui-o ca si cadou prietenilor sau copiilor nostri? Am folosi-o cand calatorim? Am folosi-o in caz de urgente?
          Nu e pe abonament nici pe pre-pay! Nu-ti aduce puncte ci un loc in Imparatia lui Dumnezeu. Nu se demodeaza, deci nu trebuie sa o inlocuiesti. Nu are nevoie de roaming pentru ca stie toate limbile omenirii. Mai mult: raspunde la orice numar ai apelat, nu suna niciodata ocupat si nu intra niciodata casuta vocala ci auzi de fiecare data Cuvantul lui Dumnezeu. Nu-l apela pe Dumnezeu cu numar privat pentru ca el oricum stie cine esti! Daca l-ai pierdut El te va gasi, dar depinde de tine daca vrei sa-l primesti din nou.. Si inca ceva, spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie sa ne facem grija ca vom fim deconectati. Isus a platit deja factura…in avans pentru intreaga omenire!!!
          Unde e Biblia ta ?

          Biblia in viata unui crestin este un element de legatura cu Dumnezeu, cel care l-a creat pe om dupa chipul si asemanarea Sa. Daca nu mai citim mesajele primite de la Dumnezeu prin aceasta “Biblie-telefon”, relatia noastra cu El ar putea fi intrerupta foarte curand, si astfel tot mai mult viata noastra ar depinde de lucrurile lumii, nu de cuvantul adevarat sincer bun si drept al lui Dumnezeu.

ASCULTATI SI ACEASTA MELODIE (VAMA VECHE - DUMNEZEU NU APARE LA STIRI)


DUMNEZEU VA IUBESTE PE TOTI?  VOI IL IUBITI?

Un comentariu: